17/5 -2010

tjeeeeena!

hopp då har man blivit sjuk också! :(
fy fasiken, att det är tråkigt eller!
har legat i soffan hela dagen, fick fan ner vid 7 i mosre o la mig här, det luktade kattbajs och kattspy där uppe, bläää!
o så har jag inte kunnat sovit i natt, mina ögon har runnit stup i ett alltså, och jag fick fan inte stopp på det, alltså jag har inte gråtit utan dom har runnit för att jag är förkyld!

eeemh aah har knappt varit röksugen idag ens, vafan, nu börjar jag bli det mer,
men från att varit vaken från 7 och tog min första cigg vid 11- halv 12, ;o!
galet,
och är inne på min tredje för idag, jag är fan sjuk alltså :(


men aah är nog frisk på torsdag igen, men det värsta är att vi har prov o skit då, och ah ingen bövker hemma så får ju göra det vecka efter, kul va! (y)

eeeehe... ah nu är min piercing i läppen ute i alla fall. hade tröttnat o skit på den, plus att jag tappar kulan precis hele tin!

men aah nu ska jag förstätta att kolla tv och tycka lite synd om mig själv! eeeehe...

byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0