3/6 - 2010

sooooo idag vare ju klassresa till skövde :)
väldigt trevligt, men här orkar jag inte lägga ut bilder utan lägger ut alla på facebook ist.
varnhem och hornborjar skön var ju inte kul, men bowlingen och stan, men såklart att vi fick den banan som skulle krångla så vi fik byta... men jaa, jag hittade i alla fall två linnen och en bh när vi vr på stan en liten stund, men har inte tagit bilder så kanske får se i morgon!

har varit så jävla duktig och pluggat ganska mycket idag! men känns ändå som om jag inte kommer någon vart. FAN om jag inte får mitt bertyg för denna lilla sak.!

har solat lite gran bara med, men ändå. just nu pallar jag inte plugga mer, hon får väl sägga betyg eller inte, mer kan jag ej göra,
imorgon kommer linn hem med! och hon har med sig moa och christine! :)
så vi drar nog till otterbäcken skulle jag tro, ehe.. men nä nu ska jag äta min banan!
tjarååååååååå!

Rebeccak fyller idag med!
grattis ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0