2/6 -2010

ååååååh vilket härligt väder det har varit idag!

ehe, vakna hos johanna i morse, sov dryg 4 timmar inatt, höhö, jag och johanna satt o prata till klockan 3 halv 4 :)
och linn hade somnat..
men i alla fall, ställde klockan på halv 7, men låg o små lura till 7, gick upp tog på oss kläder o så, och jag o linn åkte fan moppe från johanna till skolan, men fan det var varmt ändå, lite långtråkigt bara, höhö.
när vi väl var framme i skolan så skulle jag ta fram mina cigg, men helvete, dom var borta! och johanna hittar dom inte hemma, så måste ha tappat dom på vägen när vi åkte moppe.... SURT SOM FAN!
men ja,, fanns inget att göra åt, kom hem la mig och stekte lite granna, har ju fått lite färg i alla fall.
gick ut o gick med Rebecca lite senare, underbart att kunna gå i skjorts o linne! (=
badade tintin och träffa alexander, nat och Albin nere vid badplatsen med.
men jaaa sedan har jag duschat och pluggat lite till. och tror bestämmt att jag ska sova nu, måste plugga lite till egentligen, men nää mina ögon är för trötta, och i morgon bär det av till sköve på klassresa, ska bowla på arenan och sedan ta en liten kort tur på stan, höhö. niiiice :) och ska dock inte glömma kameran!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0