1/6 -2010

Hej hej :d Sol idag med! Helt jävla underbart! Inte ens kallt att åka moppe i skjorts :) jag älskart! Stekte massa ute i solen i skolan idag, Och jag klarade mig i matten! Är jätte stolt :d efter skolan åkte jag hem och duscha och grejer, åkte och mötte upp rebecca, sedan hämta linn, drog till hova, till johanna :) vi var i hova en sväng först och träffa några grabbar och handlade lite :) sen kom vi till johanna, grilla och massa mysigt! Linda var med också! :d gick ner till stranden och hade det massa mys. Nu ska vi tillbringa natten här, förutom linda! "/ men nu ska vi ha mer mys och roligt! Hehe :) ha det bra, hej hej! Juste! Jag har haft sån jävla tur idag! Först detta med matten, sen har jag fått sommar jobb i minst 3 veckor :d och jag klara mig från att köra ner i diket, och precis när jag stannar moppen, så kommer polisen, jag kunde blivit tagen där och fått böter, men nej nej :d höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0