Torsdag 29/4

tjaaaaaaaaaaaa!
dagen i dag har varit helt jätte lugn. hade en lektion bara,
sen så skulle vi ner till bion och kolla på en film. Älska mig heter den,
den var faktiskt väldigt bra, den var berörde en verkligen, grät ju o grejer,
ehe..

men ah fast vi fick ju gå längre än vad vi skulle idag så det var ju rätt segt..


nu har jag fan plockat in mina kläder i gareroben, ganska duktigt gjort av mig :G
så nu är jag ganska bäst, men är inte helt klar än ska plocka upp lite annat också.
i alla fall. i morgon är det fredan, helt jävla sjukt awesome! kommer bli en sån helt underbar helg!
bra folk som är sjukt bra! plus att träffa lite nytt folk, GUUUUULD! :)
så jag o madde åker till hova vid halv 5, och får vänta på tåget i 1 o en halvtimme ungefär! kanske lite segt det med.


funderar faktiskt på om jag ska försöka ge mig ut o springa sen efter att jag kollat mer på svenskan.
ehe undrar om jag kan va så duktig? tror inte det men återstår att se.
plus att jag har träningsvärk lite idag med efter gymmet igår. )):

men ah nee nu ska jag ut och sen in igen och plocka lite till.
hööööörs byyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0