Måndag - 26/4

hallu!
jag tänkte göra en liten ny start här,
rensade alla tidiagre inlägg nyss. tänkte försöka med att kanske bli lite duktigare att uppdatera här.


men ja i alla fall.
fy sjutton vad jag har varit seg idag. helt sjukt!
i skolan var jag ändå inte så seg men när jag väl hade kommit hem fy jävlar, men ah jag har ju gått rätt mycket idag med. efter skolan så skulle jag ju gå till ungdomsmottagningen, men fan heller att dom hade öppet just då. så jag gick ner till ica o köpte glass. och sen hem fy fan vad varmt det var vill jag lova!
trodde jag skulle dö ett tag där.
plus att dom hade ju bytt ställe o grejer, alltså ungdomsmottagingen, inte konstigt att det inte var öppet?
blir så förbannad på att dom inte kan informera om sånna grejer!!
åh just nu vet jag inte om jag är lika trött längre eftersom att nat fick med mig ut o gå. åh fy! men jag vill ändå sova, lite knepig..

ah men nu ska jag i alla fall

  • röka
  • fixa mig för natten,
  • och så ska jag se på ett avsnitt av the legend of the seeker
  • o sedan sooooova!



sweet. i know! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0